Jag hjärta add

Ägnat kvällen åt att googla Supraventikulär takykardi och attention deficit disorder för att ev få reda på om det finns någon medicin som funkar med takykardi. Verkar helkört på den fronten... Alla ADD-mediciner kan dock orsaka takykardi och ge akut hjärtstop (som om inte alla hjärtstop är akuta?) om man redan har problem sedan innan.

Känns ju positivt! Hjärtsjuka får inte ha adhd eller add oxå. Känns som att jag har allt och inget mixar väl med varandra. 

Om det bara är dopamin som behövs för att balansera impuls och koncentration (i mitt fall. Adhd har även intryck utifrån att behandla) så varför inte ge rent dopamin? Centralstimulerande med nervimpulser känns lite overkill. Eller? Voxra verkade ju funka lite ändå eftersom jag blev stabiliserad, men ändå mer "meh" än "bra". Om jag kunde få allt det utan "meh" och takykardi vore det ju super!

Oj vad klockan tickar på. Inatt tänker jag ta Imovane. Somnade strax efter 2 inatt... Och jag ska upp 06:45. Vill somna i tid. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Anna Teri

Mitt liv som mamma och kattmamma. Drömmar om framtiden, mina mål och vardagen. Har många åsikter och säger vad jag tycker. Bipolär och ADD, skriver mycket om det med.

RSS 2.0