Stressad? Jag?

Slappna av? Finns det? Jag har skickat minst 12 mail (ok 5 av dom handlade visserligen om vår AW på fredag) och haft 2 samtal som jag själv bokat, skrivit rapporter och bråkat med kommunens sekretess. Glömde lämna jobbet på jobbet igår så hade svårt att somna och nickade inte ens till på bussen på väg till jobbet i morse för jag läste och skrev mail. Skrev sista mailet i bussen på väg hem och läste sista i badkaret nyss. På tisdag kan jag förhoppningsvis andas ut till 100% och släppa det här.
Och på fredag är det AW och tydligen ska chefen med oxå... *Harkel*  blir att ta det lugnt med alkoholen då Haha! Det blir bowling osv på Ballbreaker. Har aldrig varit där så har ingen aning om vid det är. Buffé och bowling och kanske lite annat roligt hörde jag ryktas om. 
 
Nu är jag faktiskt trött och hoppas att jag lyckas somna utan piller ikväll. Gick ju sådär igår. 
 
Idag skulle mormor ha fyllt år. Jag och Tindra gick och tände ljus i minneslunden och sa några ord till mein Oma. 
Jag har nästan brutit ut i tårar flera gånger för att jag är stressad och så tänker jag på mormor och saknar henne. Men så tänker jag oxå att hon var en kärring av stål och då kan f*n jag oxå vara det!! Saknar dig Oma, var du än är. ❤
 
Nej nu måste jag sova.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Anna Teri

Mitt liv som mamma och kattmamma. Drömmar om framtiden, mina mål och vardagen. Har många åsikter och säger vad jag tycker. Bipolär och ADD, skriver mycket om det med.

RSS 2.0