Snart vår?

Härligt att vakna upp till solsken och fågelkvitter. Det ger hopp om att våren är på väg.
Synd bara att man är så in i helvete kaputt efter en helvetesvecka på jobbet. Har inte orkat annat än att göra det jag absolut måste när jag kommer hem och att ligga på soffan.
 
Inatt sov jag 9 timmar lite drygt. Det låter som en normal natts sömn för många, men för mig som får 6 timmar med insomningspiller är det mycket. Och somnade bums när jag lagt mig, brukar inte hända det heller. 
Fick ett ryck och gick upp för att rensa kattlådor, ge katterna mat, plocka i och starta diskmaskinen och skrubba rent golvet från kattmat. Sedan gick jag tillbaka till sängen med lite te och 2 Kiwis. Nu skulle jag kunna somna om igen... Jag skulle vilja gå bort till granngården och kolla in deras utförsäljning av hästarticklar, men vette 17 om jag orkar! Hade cykeln varit hel hade jag kunnat ta den. Men gå.... Buss tar nästan lika lång tid som att gå oxå. Nä vi får se, brukar ju vara i stallet vid 16:30-17 så kanske går förbi innan, de stänger 16 idag. 
 
Annars händer inte så mycket. Lika off med känslor och tårar och inget annat har förändrats, jobbar och sover. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Anna Teri

Mitt liv som mamma och kattmamma. Drömmar om framtiden, mina mål och vardagen. Har många åsikter och säger vad jag tycker. Bipolär och ADD, skriver mycket om det med.

RSS 2.0