Nummer 7

Nu är jag här igen, en gång i veckan nu mer tydligen. 
 
Jag kom på en sak nämligen och det är nummer 7. För ett par månader sedan såg jag nr 7 överallt. 77% batteri, kl 17:17 osv. Nu har de börjat dyka upp igen och jag läste på lite om den numerologiska betydelsen och det stämde till 100% på mig. Änglanummer 7 är mest om det andliga. Men numerologiskt stämmer 7 in på min hela personlighet och vem jag är. Och sen kom jag på att jag sedan jag var liten har haft nr 7 och nr 13 som lyckonummer. Hur sjukt är inte det?
 
Idag har jag haft halva klassen på "lektion" och de skötte sig så bra så mitt frökenhjärta blev superglatt. 
Och möten, rapporter, planering, uppdatering och aktivitet. Efter lite strul fick jag även börja en timma tidigare i morse så man är skapligt trött i kroppen nu. Det är tur att man får många kramar på jobbet!! 
 
Nu är jag på väg hem, sitter på bussen. Peppar för helg imorgon och att min skruttunge kommer hem. Funderar på vad jag ska äta till middag. Har börjat hetsäta igen så tänker trappa ner på både portioner och hur många gånger om dagen jag äter. Hittills går det sådär... Tänkte inte äta mellis idag, men det blev 2 smörgåsar, lite fil och ett halvt äpple... Blir helt skakis och kastar i mig om jag har mat framför mig. Tuggar knappt! Så det måste jag ändra på. 
Det är sjukt frestande att gå till Max och äta när bussen går precis bredvid, men jag har lyckats låta bli förutom 2 ggr. Haha! Nu blir jag hungrig bara för det. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Anna Teri

Mitt liv som mamma och kattmamma. Drömmar om framtiden, mina mål och vardagen. Har många åsikter och säger vad jag tycker. Bipolär och ADD, skriver mycket om det med.

RSS 2.0