Jag är fri!

 
 
Hur än 2017 går så har jag bestämt mig att jag ska vara fri. Med fri menar jag typ att jag inte kommer binda upp mig vid saker. Aldrig lova saker, inga förhållanden, leva för dagen, bestämma själv över mig själv. Leva som jag vill.
Det är inget nyårslöfte, det är en känsla. Något jag måste göra. 
 
Gårdagen med skruttan firades med middag, pommac, Bingolotto, snacks, tomtebloss, hål i plastmattan och kinesiska raketer. Lagom mysigt! Vi piffade till oss och drack ur (plast) champagneglas. Vann tyvärr inget på bingolotto, men det var roligt. Även om skruttan inte höll med. Hon fick nästan ångestattack när hon inte hängde med och tappade bort sig. Började gråta och hyperventilera. Stackarn. 
 
 
 
 
 
 
 
Nu såhär första dagen på året så får man väl... Sitta hemma? Finns inte så mycket att göra annars. Trött på att sitta hemma nu. Längtar tillbaka till jobbet varesig jag är frisk än eller inte... Och på lördag kommer jag vara tillbaka i sadeln igen! 
Springa bort till Ica kanske och köpa en färdig pizza eller nåt till senare kanske. 
 
JAG ÄR FRI



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Anna Teri

Mitt liv som mamma och kattmamma. Drömmar om framtiden, mina mål och vardagen. Har många åsikter och säger vad jag tycker. Bipolär och ADD, skriver mycket om det med.

RSS 2.0