Bästa dagen i år!

Idag har varit bästa dagen i år! ;)
Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Legat och värmt mig under täcket i sängen och kollat på klipp och min spökserie på Youtube och sen gick vi hem till mamma som lagade kalops så jag sa att vi vägrar gå hem förrän vi fått äta! Haha! Mamma hjälpte mig oxå att ljusa upp håret ytterligare så nu är jag blond på riktigt! 
 
 Så, mätt och glad ligger jag nu i sängen och ser fram emot jobbet imorgon. Även om jag inte ser fram emot de tidiga mornarna nu när man sovit så länge efter att ha varit sjuk en vecka. Är inte 100% frisk än men kan inte vara hemma mer nu och jag är så pass frisk att jag kan jobba i alla fall. 
 
God fortsättning på det nya året och hoppas att 2017 blir bättre än 2016... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Anna Teri

Mitt liv som mamma och kattmamma. Drömmar om framtiden, mina mål och vardagen. Har många åsikter och säger vad jag tycker. Bipolär och ADD, skriver mycket om det med.

RSS 2.0