Änglar och ponny

Nu var det ett tag sedan, men jag har varit så trött och det händer inte så mycket här just nu. 
 
Jag hörde en... Hur ska man säga? En text? På youtube om änglar på jorden.  "Hur du vet att du är en ängel på jorden" och ta mig fan om inte varenda punkt stämde in på mig. Inte för att jag tror att jag är någon ängel, men en vilsen själ, definitivt. Satt här på jorden för att utföra ett uppdrag trots att jag inte passar in här. Har tänkt ofta att jag inte är menad för den här tidsperioden. Jag är inte materialistisk, köper aldrig ny teknik så länge något inte går sönder och tycker att mycket i dagens samhälle makes no sense. Jag är för gammal för den här tidsperioden, det är så det känns, trots att jag "bara" är 31 år gammal. 
Det sätter ju igång lite tankar... 
 
 
Var och red igår. Det gick så himla bra och jag blev så glad. Kommunikationen igår var perfekt. Det är bara galoppen vi måste jobba på. Skruttan fick skritta av henne och fick en liten lektion av vikten av att vara uppmärksam och koncentrerad. Det var två hästar till i ridhuset nämligen. Och hur man styr och bromsar med kroppen. Och eftersom ponnyn var så välvärmd och arbetad så gick hon så fint med skruttan på oxå. 
 
 
 
 Svårt att ta en bra bild på ett rörligt objekt medan man själv går och med mobilkamera, så jag ursäktar suddigheten på bilder. Men man ser ju ändå hur fina de är. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Anna Teri

Mitt liv som mamma och kattmamma. Drömmar om framtiden, mina mål och vardagen. Har många åsikter och säger vad jag tycker. Bipolär och ADD, skriver mycket om det med.

RSS 2.0