Yrsel

Idag efter lunchen på jobbet, precis innan rasten, så gick jag i korridoren och plötsligt kändes det som att golvet började luta åt vänster. Eftersom jag inte ville gå lutad mot väggen som ett fyllo försökte jag gå åt höger men kroppen lyssnade lixom inte. Efter ca 30 sekunder var det över. Tänkte inte mer på det sen, det är som vanligt, jag är weird... 

Men när jag var på väg hem sen på kvällen så hände samma sak. Kollade för att gå över vägen, försökte gå åt höger men drogs åt vänster. Typ, som när man snurrat på samma ställe ett tag och sen stannar och man dras åt det håll man snurrat. Så kändes det. 
Så efter att ömkat mig lite på Facebook fick jag några kommentarer om att det lät som kristallsjukan. Gjorde ett "test" som en vän sa att man kunde göra; stå upp, börja huvudet bakåt och titta upp i taket samtidigt som man skakar lätt på huvudet. När jag testade kändes det först inget förrän jag rätade upp mig. Då var det som att någon knuffade mig bakåt. Testade två gånger med samma resultat. 
Så efter lite tjat från mamma så måste jag ringa vårdcentralen imorgon.
Jag som googlar så bra! Behöver ingen läkare. Nu har jag visserligen frikort, men förlorar ju en dagslön... 
Det kan ju vara därför jag haft så svårt att fokusera blicken eller kanske på grund av. 

Få se, vad mer... Fick mitt sim-kort igår. Men det går ju inte igång förrän fem dagar efter att man beställt nytt. Så tidigast imorgon då. Testade att starta LG idag efter 5 dagar i ris. Den startade men sist startade den oxå men utan sim-kort, måste starta den med oxå. Då kommer skruttan få den. Hoppas bara att om jag tar bort och installerar om Messenger att jag kan logga in på henne och inte mig. Vore ju bra om hon kan skriva och ringa gratis ifall pengarna tar slut. 

Nåt mer? Börjar få huvudvärk och ont i nacken så bör väl sova nu. Är lite yrslig. Testa sova utan tablett nu då. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Miss Anna Teri

Mitt liv som mamma och kattmamma. Drömmar om framtiden, mina mål och vardagen. Har många åsikter och säger vad jag tycker. Bipolär och ADD, skriver mycket om det med.

RSS 2.0